شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

مقام معظم رهبری:پاسخگویى، در واقع یک نوع کارنامه‌خوانى است؛ 02/01/1383

شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

مقام معظم رهبری:پاسخگویى، در واقع یک نوع کارنامه‌خوانى است؛ 02/01/1383

شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

دشمنان انقلاب و نخبگان کم بصیرت(انتخابات 92)

دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

در انتخابات نباید از کید دشمنان غافل بود[1] چرا که انتخابات هم از نظر انقلاب و هم از نظر دشمنان انقلاب مهم است[2] در هیچ یک از انتخابات جمهوری اسلامی دشمنان ما ساکت ننشستهاند همیشه با استفاده از بوقهای تبلیغاتی خود سعی در مأیوس و ناامید کردن[3] مردم دارند و یا اینکه حداقل انتخابات را کمرنگ کنند[4]. تلاش میکنند آرامش و طمأنینه موجود در ایران اسلامی را از بین ببرند[5] لذا یکی از وظایف مهم مسئولین کشور این است که همهی همت خود را برای حفظ این آرامش به کار بگیرند. از دیگر موضوعات که باید مورد توجه قرار گیرد و نخبگان هم فریب آن را نخورند موضوع سازی دشمنان است یعنی یک موضوع یا مشکل خاصی به وجود میآورند تا توجه مردم را از آن موضوع اصلی - که امروز انتخابات است – به موضوعات فرعی جلب کنند تا موضوع اصلی مورد غفلت قرار بگیرد[6] نخبگان و کاندیدا هم باید مراقب باشند به اسم دلسوزی و توصیه کردن پازل دشمنان انقلاب را کامل نکنند.[7]



[1] - خطبه‌های نماز جمعه تهران  1390/11/14

مسئولان از توطئه‌ى دشمن در کار انتخابات غافل نشوند. آن کسانى هم که در انتخابات رأى نمى‌آورند، مواظب باشند آن کلاهى که بر سر رأى‌نیاوردگان سال 88 رفت، بر سر آنها نرود؛ فریب نخورند. همه‌ى نامزدهاى انتخابات و همه‌ى هوادارانشان، خودشان را در مقابل توطئه‌ى احتمالى دشمن مسئول امنیت بدانند. انتخابات را متهم نکنند؛ کسى آب به آسیاب دشمن نریزد؛ در تبلیغات، القاء فضاى اختلاف و ناامیدى نشود، تا ان‌شاءاللَّه انتخابات خوبى داشته باشیم.

[2] - بیانات در دیدار مردم قم1391/10/19

ذهن دشمن متوجه انتخابات ماست. انتخاباتى که در خرداد آینده در پیش داریم، از نظر ما مهم است، از نظر دشمن هم مهم است؛ حواسش به آن انتخابات است. اگر میتوانستند کارى میکردند که اصلاً انتخابات انجام نگیرد، این کار را میکردند. خب، این کار براى آنها میسور نیست، مقدور نیست؛ مأیوسند از این که بتوانند این کار را انجام دهند. یک بار بعضى‌ها تلاش کردند که انتخابات مجلس را عقب بیندازند؛ حتّى به ما گفتند اگر میشود، دو هفته عقب بیندازید. گفتیم نمیشود؛ انتخابات باید در همان روزِ خودش انجام بگیرد؛ یک روز هم نباید عقب بیفتد. نتوانستند، دستشان به جائى نرسید. آنها این را تجربه کرده‌اند، میدانند انتخابات عقب‌افتادنى نیست؛ لذا دنبال راه‌هاى دیگرند.

[3] - خطبه‌های نماز جمعه تهران 1390/11/14

بوقهاى تبلیغاتى دشمن دارند تلاش میکنند که مردم را ناامید و مأیوس کنند تا در انتخابات شرکت نکنند؛ بعضى هم در داخل بدون اینکه بفهمند چه کار دارند میکنند، متأسفانه با آنها همصدا میشوند! آنها مغرضند، اینها غافلند.

بیانات در حرم مطهر رضوی1392/1/1

 دشمنان ملت ایران همیشه سعی کرده‌اند انتخابات را از شور و هیجان بیندازند؛ برنامه‌ریزی کردند که مردم را از حضور در پای صندوقهای رأی باز بدارند؛ مردم را دلسرد کنند، مردم را ناامید کنند. در طول سالهای مختلف که ما انتخابات داشتیم ــ چه انتخابات مجلس، و چه بخصوص انتخابات ریاست جمهوری ــ همیشه دشمنان ما سعی کردند این انتخابات را بی‌‌رونق کنند؛ این به خاطر اهمیت انتخابات در کار کشور است.

[4] - بیانات در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه 1390/07/20

در هیچ انتخاباتى ما سراغ نداریم که قبل از انتخابات، بوقهاى تبلیغاتى دشمن به کار نیفتاده باشد براى اینکه کارى کنند که انتخابات در ایران کمرنگ شود. در همه‌ى انتخاباتها، به شکلهاى مختلف، این کار صورت گرفته است. شما هوشمندید، زیرکید؛ خودتان میتوانید تشخیص بدهید که براى بى‌رونق کردن انتخابات، بى‌شوق و ذوق کردن مردم به حضور در انتخابات، چه حرفهائى زده میشود و چه کارهائى میشود.

[5] - بیانات در اجتماع مردم شیروان‌ 1391/07/24

سفارش ما بیشتر به مسئولین است، به سیاستمداران است، به مدیران گوناگون است؛ مراقب باشند دشمن نتواند این آرامش و استقرار و طمأنینه‌اى را که به فضل الهى در کشور وجود دارد و دشمن سعى کرده این را به هم بزند و نتوانسته، به هم بزند؛ سعى کنند این آرامش و استقرار را حفظ کنند؛ نگذارند تلاطم به وجود بیاید. گاهى یک حرف، گاهى یک عمل نسنجیده، گاهى یک اقدام نابجا، موجب تلاطم در محیط سیاسى میشود؛ باید خیلى مراقب باشند.

[6] - بیانات در دیدار مردم قم1391/10/19

یکى از راه‌ها هم این است که سعى کنند در ایام انتخابات، سر مردم را به یک چیز دیگرى گرم کنند؛ یک حادثه‌اى پیش بیاورند، یک ماجرائى درست کنند؛ یک ماجراى سیاسى، یک ماجراى اقتصادى، یک ماجراى امنیتى. البته این هم جزو نقشه‌هاى دشمن است، اما بنده مطمئنم که ملت ایران بسیار بصیرتر و باهوش‌تر از این است که با یک چنین ترفندهاى خصمانه‌ى دشمنان یا عوامل دشمنان فریب بخورد؛ نه، ان‌شاءاللّه انتخابات به اذن‌اللّه، به حول و قوه‌ى الهى، به فضل پروردگار، انتخابات خوب و پرشورى خواهد شد.

[7] - بیانات در دیدار مردم قم 1391/10/19

یکى از هدفها این است که کارى کنند که انتخابات بدون حضور پرشور و همگانى مردم برگزار شود. این را از حالا همه بدانند: آن کسانى که ممکن است از سر دلسوزى، راجع به انتخابات یک توصیه‌هاى عمومى بکنند که آقا انتخابات اینجورى باشد، آنجورى نباشد، حواسشان باشد به این مقصود دشمن کمک نکنند؛ مردم را از انتخابات مأیوس نکنند، هى نگویند انتخابات باید آزاد باشد. خب، معلوم است که انتخابات باید آزاد باشد. ما از اول انقلاب تا حالا سى و چند تا انتخابات داشته‌ایم؛ کدامش آزاد نبوده است؟

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی