شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

مقام معظم رهبری:پاسخگویى، در واقع یک نوع کارنامه‌خوانى است؛ 02/01/1383

شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

مقام معظم رهبری:پاسخگویى، در واقع یک نوع کارنامه‌خوانى است؛ 02/01/1383

شاخص های انتخاب کاندیدای تراز انقلاب اسلامی

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم

به دلیل تفاوت نگاه ارزشی که بین جامعه اسلامی ایران و دنیای شهوت آلود تمدن غرب وجود دارد دشمنان انقلاب از روشهای مختلفی برای تسلیم نمودن ملت ما استفاده کرده و میکند. در بسیاری از موارد از کردهی خود پشیمان شدهاند که نمونه‍‍های آن را در تاریخ انقلاب به کرات می توان مشاهده نمود[1] امروز تمرکز حملات و فشارهای دشمنان ایران اسلامی بر روی مسئلهی اقتصاد است[2] از همین رو مسئلهی اقتصاد و اقتصاد مقاومتی برای ما مهم است و باید الزامات آن را مشخص کنیم.[3] زیرا در مسائل اقتصادی نمیتوان به صورت روز مره فکر و عمل کرد و مدام سیاستهای اقتصادی را تغییر داد [4] پس تنها راه علاج این است که اقتصاد مقاومتی در دستور کار سران سه قوه بالاخص قوهی مجریه باشد.


اقتصاد مقاومتی



[1] - بیانات در دیدار جمعی از کارآفرینان سراسر کشور1389/06/16

ملت ایران و مسئولین کشور تحریمها را دور میزنند، تحریم‌کنندگان را ناکام میکنند؛ مثل موارد دیگرى که در سالهاى گذشته در زمینه‌هاى سیاسى بود که یک اشتباهى کردند، یک حرکتى انجام دادند، بعد خودشان مجبور شدند برگردند، یکى یکى عذرخواهى کنند. چند مورد یادتان هست لابد دیگر. حالا جوانها نمیدانند. در این ده بیست سال اخیر، از این کارها چند بار انجام دادند.

[2] - بیانات در دیدار کارگزاران نظام1391/05/03

همه‌ى کسانى که ناظر مسائل گوناگون بودند، میتوانستند حدس بزنند که هدف دشمن، فشار اقتصادى بر کشور است. معلوم بود و طراحى‌ها نشان میداد که اینها میخواهند بر روى اقتصاد کشور متمرکز شوند. اقتصاد کشور ما براى آنها نقطه‌ى مهمى است. هدف دشمن این بود که بر روى اقتصاد متمرکز شود،

[3] -بیانات در دیدار کارگزاران نظام1391/05/03
مسئله‌ى اقتصاد مهم است؛ اقتصاد مقاومتى مهم است. البته اقتصاد مقاومتى الزاماتى دارد. مردمى کردن اقتصاد، جزو الزامات اقتصاد مقاومتى است.

[4] - بیانات در دیدار کارگران و فعالان بخش تولید کشور1392/02/07
روزمرّه فکر کردن در مسائل اقتصادى، مضر است؛ تغییر سیاستهاى اقتصادى به طور دائم، مضر است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی